ZigaForm version 5.2.6
Scroll to top

Czym jest Akademia Sprzedaży?

Akademia Sprzedaży to cykl dwudniowych szkoleń podzielonych na dwa bloki. Pierwszy blok dedykowany jest osobom zarządzającym działami i zespołami sprzedażowymi, które chcą dowiedzieć się jak skutecznie i zwinnie zarządzać sprzedażą, jak wykorzystywać działania marketingowe do osiągania celów sprzedażowych oraz jak rekrutować i prowadzić do sukcesu zespół handlowców. Drugi blok przeznaczony jest dla osób, które na co dzień komunikują się z klientem i chcą sprofesjonalizować swoje działania sprzedażowe. Dołącz do Akademii Sprzedaży i osiągaj lepsze wyniki dzięki mikrozmianom w swojej codziennej pracy!

Udział w Akademii Sprzedaży pomoże Ci:

Skutecznie sprzedawać w świecie VUCA

Dynamicznie i efektywnie kosztowo tworzyć nowe kanały sprzedaży

Dostarczać wartość klientom, których zachowania i potrzeby ulegają dynamicznym zmianom

Sprzedawać mimo obciętych budżetów i obniżonej skłonności klientów do podejmowania ryzyka

Motywować team handlowy i dowozić cele

Otwierać, prowadzić i domykać sprzedaż nie tracąc pasji

Czy się na tym znamy?

Od ponad 13 lat szkolimy właścicieli, dyrektorów oraz zespoły handlowe.

Nasi eksperci to trenerzy a równocześnie praktycy sprzedaży. Znają i rozumieją Wasze wyzwania.

Każdą AKADEMIĘ rozpoczynamy od DIAGNOZY kompetencji wejściowych i dostosowujemy program do Waszych potrzeb.

Komu dedykujemy Akademię Sprzedaży?

Dla osób zarządzających

Przedsiębiorcy, menedżerowie, dyrektorzy działu sprzedaży, kierownicy/liderzy zespołów sprzedażowych, osoby zaangażowane w budowę strategii sprzedaży

Dla specjalistów

Przedstawicieli handlowi, sprzedawców, doradców klienta i key account, pracowników działu aftersales

Czego uczymy w Akademii Sprzedaży?

MENEDŻER SPRZEDAŻY

Autorski program trzech dwudniowych warsztatów dla menedżerów, który pomaga lepiej zarządzać sprzedażą.

PROFESJONALNY SPRZEDAWCA

Autorski program trzech dwudniowych warsztatów dla handlowców, który wyposaża ich w kompetencje wspierające profesjonalną sprzedaż i pozyskiwanie klientów.

Siłą Akademii Sprzedaży są nasi Doradcy i Trenerzy

Od 13 lat budujemy silny i skuteczny team ekspertów. Wiemy jak ważne są procesy rozwojowe, które nam powierzacie. Z tego powodu każdy nasz trener jest częścią zespołu SENSE. Mamy wspólne wartości, standardy, razem pracujemy nad lepszymi usługami. Budujemy z Wami relacje i dbamy o wizerunek projektów. Jesteśmy po to, by skutecznie pomagać Wam w rozwoju.

Michał Dziekoński

Małgorzata Mrug

Jakub Kurtycz

Paula Borek

Monika Bartkowiak

Cezary Wojtczak

Karolina Kowalska-Dziubek

Anna Gucwa

Założenia programowe zbudowaliśmy w oparciu o:

Badania naukowe i skuteczne metody uczenia

Wieloletnie doświadczenie sprzedażowe naszych ekspertów

Badania jakościowe naszych klientów w zakresie ich potrzeb i kluczowych deficytów kompetencji

Jak pracujemy w Akademii Sprzedaży?

AKADEMIA SPRZEDAŻY to program praktycznego wsparcia. Pracujemy METODYCZNIE prowadząc Was za rękę – w ten sposób dbamy o Waszą edukację [wiedzę JAK] i praktykę [CO z tą wiedzą zrobić]. Wszystko po to, żebyście po ukończeniu AKADEMII mogli samodzielnie i skutecznie prowadzić skuteczne działania sprzedażowe.

Pracujemy w AKADEMII WARSZTATOWO koncentrując się na celu tj. Waszych kompetencjach i rezultatach dla organizacji

Przed warsztatami będziecie od nas otrzymywać MATERIAŁY EDUKACYJNE ONLINE `{`e-booki, filmy edukacyjne, inspiracje`}` – wszystko po to, żebyśmy nie tracili cennego czasu na przekazywanie wiedzy, którą warto nabyć przed wejściem na salę szkoleniową

WARSZTATY to dla nas poligon i różne metody pracy: GRY SZKOLENIOWE, SCENKI SYTUACYJNE, PRACA Z KAMERĄ ale też DESIGN THINKING i POST IT do gromadzenia założeń do strategii. Dzięki tak różnym metodom z nami nigdy nie ma nudy.

Po warsztatach nie odpoczywamy, nauka sprzedaży to ciągły proces, z tego powodu między spotkaniami PRAKTYKUJECIE, wykonujecie ZADANIA i ĆWICZYCIE, po to by budować NAWYK i realnie wprowadzać ZMIANY w swojej organizacji

Za Waszą zgodą AKADEMIA kończy się egzaminem i CERTYFIKACJĄ – jeśli macie gotowość – z chęcią sprawdzimy Wasze kompetencje a w nagrodę udokumentujemy to. Mamy dla Was DYPLOMY MENEDŻERA SPRZEDAŻY oraz PROFESJONALNEGO SPRZEDAWCY.

Metodycznie i elastycznie zarządzamy projektami

Przygotowujemy komunikację projektu dbając o wizerunek pracodawcy i o to, by zespół objęty wsparciem czuł się wyjątkowo

Spotykamy się na KICK OFFIE przed rozpoczęciem warsztatów, by powiedzieć co będzie się działo, jak będziemy pracować, PO CO ten projekt i jakich efektów możecie się spodziewać

Pomiędzy warsztatami, dajemy ZADANIA utrwalające wiedzę i pozwalające ćwiczyć umiejętności

Po zakończonej Akademii organizujemy FOLLOW UP będący podsumowaniem wspólnej pracy… i przekazujemy UPOMINKI przypominające Wam najfajniejsze chwile Akademii

Zdobądź kompetencje przyszłości i pozyskaj dofinansowanie na Twój program

Akademia Kompetencji Osobistych w pełnej wersji uszyta jest dla
12 osób. Skorzystaj z jasnego i przejrzystego modelu finansowania!

Kupując Akademię otrzymasz nasze wsparcie w aplikowaniu o 80% dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego w cenie! Jesteśmy liderami w pozyskiwaniu środków – od 5 lat zajmujemy 1 miejsce w kraju w zakresie liczby i wartości pozyskanych dotacji.

4 DNI

24 GODZINY

12 OSÓB

1 osoba = 520,00 PLN

1 moduł = 25.000,00 PLN

Z nami możecie czuć się pewnie

JESTEŚMY CZŁONKIEM PIFS

STOSUJEMY KODEKS ETYCZNY

POSIADAMY CERTYFIKAT JAKOŚCI DEKRA SUS 2.0

JESTEŚMY WPISANI DO RIS

JESTEŚMY PARTNEREM FRIS

JESTEŚMY CERTYFIKOWANYM PARTNEREM ECCC

Nasi wybrani klienci

Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy!