Scroll to top

DROGA DO SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY

Brałeś udział w wielu szkoleniach sprzedażowych, ale dawały Ci one jedynie chwilowy zastrzyk, by następnie wrócić do swoich dotychczasowych metod? Sztywne zasady, których nauczyłeś się na większości kursów sprzedaży, w praktyce do niczego Ci się nie przydały? Mamy dla Ciebie sześć znaków drogowych – intensywnych spotkań szkoleniowych, które pozwolą Ci osiągnąć efekty sprzedaży, jakich dotąd nie miałeś.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROGRAMIE

Twoja Droga do Skutecznej Sprzedaży pomoże Ci:

  1. Zbudować wizerunek profesjonalisty w branży.
  2. Pozyskać nowych klientów nawet na trudnym, konkurencyjnym rynku.
  3. Metodycznie badać rzeczywiste potrzeby klienta, i reagować na nie dopasowując swój produkt i usługę tak, aby klient sam zamykał sprzedaż.
  4. Optymalizować działania i zwiększyć wyniki sprzedaży w krótszym czasie.
  5. Prezentować produkt wzywając klienta do działania.
  6. Radzić sobie z obiekcjami klientów.
  7. Rozpoznawać manipulacje klienta i radzić sobie z trudnym klientem.
  8. Wypracować własny skuteczny styl negocjacyjny oraz znać style swojego rozmówcy.
  9. Oczarowywać klientów, czyli wywierać wpływ w procesie sprzedaży.
  10. Szybko i skutecznie zamykać sprzedaż,
  11. Budować długotrwałe relacje z klientami.

PAKIET 6 SZKOLEŃ

Wyróżnij się na tle konkurencji, wzmacniając swoje umiejętności sprzedażowe dzięki sześciu znakom drogowym na Drodze do Skutecznej Sprzedaży:

  1. DROGA Z PIERWSZEŃSTWEM: Aktywne pozyskiwanie klienta.
  2. SKRZYŻOWANIE DRÓG: Skuteczne techniki sprzedaży.
  3. UWAGA! Skuteczne techniki sprzedaży na trudnym i nasyconym rynku.
  4. OSTRY ZAKRĘT: Trudne negocjacje handlowe z kluczowymi klientami.
  5. RUCH OKRĘZNY: Obsługa klienta i budowanie trwałych relacji.
  6. AUTOSTRADA: Nowe modele sprzedaży.

Rekomendowany czas trwania 1 szkolenia: 16 godzin (2 dni po 8 godzin lub 4 dni po 4 godziny).

DLA KOGO

W Drogę do Skutecznej Sprzedaży powinieneś wyruszyć, jeśli jesteś:

  1. handlowcem, który chce podnosić swoje wyniki sprzedażowe i poszerzyć zestaw narzędzi stosowanych w pracy z klientem,
  2. specjalistą ds. obsługi klienta, który chce budować trwałe relacje z klientami i skutecznie radzić sobie w sytuacjach trudnych,
  3. osobą zarządzającą działem sprzedaży lub obsługi klienta, szukającym sposobów na podniesienie efektywności sprzedażowych i usprawnienie procesów w budowaniu relacji z klientami.

Nasi trenerzy: Monika Bartkowiak, Jakub Kurtycz, Michał Dziekoński, Tomasz Chojnacki, Violetta Gawlik, Magdalena Kędzia, Krystian Zakrzewski, Katarzyna Lewandowska, Anita Goździkowska.

Przykłady firm, dla których realizowaliśmy szkolenie:

  1. Krausfolie
  2. York
  3. Metpol
  4. Fabryka papieru
  5. Galemet

Opinie i rekomendacje: