STANDARD OBSŁUGI KLIENTA ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI - DARMOWE SZKOLENIE ONLINE Z CERTYFIKATEM
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
Jakie zagadnienia omówimy podczas szkolenia?
- Klienci różni, czyli jacy – typologia stylów myślenia FRIS®.
- Jak pracować z różnorodnością klientów – zasady i dobre praktyki elastycznego podejścia do klientów.
- Asertywność w pracy w klientem, czyli dlaczego ludzie (nie tylko z niepełnosprawnościami) potrzebują partnerskiego podejścia.
- Wybrane narzędzia asertywne w pracy z klientem – FUKO, asertywna odmowa, procedura stopniowania gniewu.
- Podsumowanie – check-lista czyli co wprowadzić żeby zwiększyć elastyczność w obsłudze klientów.
Kim jest prowadząca?
Paula Borek – trenerka biznesu, psycholożka, konsultantka, diagnostka, wykładowczyni akademicka.
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła Studium Trenerskie poznańskiej grupy Spotkanie. Licencjonowana trenerka ILM72 (zintegrowany model przywództwa) oraz MTQPLUS (model odporności psychicznej) oraz stylów myślenia FRIS®. Od początku aktywności zawodowej związana z branżą rozwojową: projektowaniem, zarządzaniem, prowadzeniem szkoleń. Doświadczona w zarządzaniu organizacjami pożytku publicznego (ZHP, Polskie Stowarzyszenie Studentów i Absolwentów Psychologii – biuro Poznań) oraz małym zespołem.
Od 2015 roku prowadzi badania potrzeb szkoleniowych, diagnoz, projektuje i zarządza procesami szkoleniowymi. Od ponad 2017 roku prowadzi usługi rozwojowe dla klienta B2B. Pierwsze szkolenie przeprowadziła w wieku 15 lat w strukturach ZHP dla młodych liderów. Specjalizuje się w realizacji szkoleń z zakresu: zarządzania zespołem, komunikacji z pacjentem, komunikacji z klientem, komunikacji w zespole, współpracy w zespole, feedbacku, asertywności, radzenia sobie ze stresem, budowania odporności psychicznej, zarządzania czasem, rozwoju osobistego. Od 2021 roku uczy przyszłych psychologów prowadząc wykłady i ćwiczenia. W 2023 roku dołączyła do grona trenerów Centrum Dostępności SENSE, gdzie szkoli z wdrażania standardów dostępności w obsłudze pacjenta/klienta.