Jedziesz na długiej trasie. Większość drogi na piątym biegu. To czas na głębsze poznanie siebie – swojego stylu poznawczego (sposób reagowania, postrzegania, przeżywania), który bezpośrednio przekłada się na Twój styl funkcjonowania w środowisku zawodowym, Twoje zarządzanie, skuteczność w obsłudze klienta, sprzedaż. To także czas na poznanie i zrozumienie stylu funkcjonowania w relacjach biznesowych Twoje pasażera – współpracowników, klientów. Poznaj i działaj według profilu Indywidualnego Insights Discovery® – licencjonowanego narzędzia będącego wsparciem dla ludzi w pogłębianiu wiedzy na temat siebie i innych, czterech stylów działania i ich wpływu na relacje z innymi osobami w środowisku pracy. Dzięki temu:
- Nauczysz się rozpoznawać dominujący styl poznawczy swój oraz klienta/współpracownika, a co za tym idzie oczekiwania w procesie komunikacji.
- Rozwiniesz umiejętność dopasowania swojej komunikacji do preferencji poznawczych klienta/współpracownika.
- Będziesz potrafił budować efektywne relacje z klientem/współpracownikiem z uwzględnieniem jego preferencji poznawczych.
- Wzmocnisz świadomość swoich mocnych stron oraz ewentualnych obszarów rozwojowych wpływających na skuteczność zawodową.
- Uzyskasz przekonanie o skuteczności strategii komunikacyjnych opartych na preferencjach poznawczych.
RAMOWY PROGRAM
TYTUŁ | WERSJA | ZAGADNIENIA PROGRAMOWE |
---|---|---|
INSIGHTS DISCOVERY. Budowanie relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym. | 8 godzin | Moduł 1. Siła percepcji, czyli dlaczego mamy problemy w komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym. Moduł 2. Postawy i preferencje poznawcze – źródło naszego profilu poznawczego. Moduł 3. Energie kolorystyczne Insights, czyli style poznawcze w jakich funkcjonujemy w środowisku pracy – charakterystyka. Moduł 4. Profil indywidualny Insights Discovery. Moduł 5. Potencjał zespołu w oparciu o style poznawcze. |
16 godzin | Moduł 6. Rozpoznawanie stylów poznawczych w kontaktach zawodowych. Moduł 7. Typy klientów w oparciu o style poznawcze. Moduł 8. Skuteczne strategie komunikacyjne. |