Znasz ten znak: odwrócony kwadrat, z żółtym środkiem i białą ramką. Oznacza, że masz pierwszeństwo – teraz krok należy do Ciebie! Faktem jest, że w świecie agresywnej konkurencji pierwszeństwo mają ci, którzy działają precyzyjnie.
Szkolenie „Aktywne pozyskiwanie klienta” wyposaży Cię w narzędzia do właściwego identyfikowania klientów i skutecznego nawiązywania z nimi pierwszego kontaktu, aby rezultatem był wspólny biznes. Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- Dowiesz się, na czym polega precyzyjne zdobywanie nowych klientów.
- Nauczysz się wyznaczać optymalne cele sprzedażowe i przygotowywać się do sprzedaży za pomocą ergonomicznych baz danych.
- Poznasz kluczowe zasady segmentacji klientów oraz nauczysz się diagnozować rzeczywiste potrzeby klientów, dzięki czemu klient sam będzie zamykał sprzedaż.
- Potwierdzisz, że pierwsze wrażenie robi się tylko raz, dlatego rozbudujesz swój warsztat w obszarze autoprezentacji. Dowiesz się, jakie są Twoje mocne strony w sprzedaży i wykorzystasz je w praktyce, aby skutecznie sprzedawać swoje produkty czy usługi.
- Zostaniesz wyposażony w narzędzia do efektywnego ofertowania i zamykania procesu sprzedażowego, gdyż jak wiesz kluczowymi czynnikami sukcesu jest rozpoczęcie i zakończenie sprzedaży.
RAMOWY PROGRAM
TYTUŁ | WERSJA | ZAGADNIENIA PROGRAMOWE |
---|---|---|
DROGA Z PIERWSZEŃSTWEM: Aktywne pozyskiwanie klienta. | 8 godzin | Moduł 1. Strategia pozyskiwania klientów – instrukcja i schemat pozyskania klienta. Moduł 2. Metody pozyskiwania klientów – zimny e-mail/telefon. Moduł 3. Umawianie spotkań – jak zainteresować klienta? Moduł 4. Warsztat umiejętności sprzedażowych – techniki prezentacji oferty. |
16 godzin | Moduł 5. Co się liczy, czyli podstawy budowania relacji z klientem – lingwistyka biznesowa w pierwszym kontakcie. Moduł 6. Modelowy przebieg rozmowy z klientem – skupienie na potrzebach klienta. Moduł 7. Ofertowanie, czyli „must have” w prezentacji produktu klientowi. Moduł 8. Efektywne zamykanie sprzedaży – techniki zamykania, socjotechniki wywierania wpływu. Ćwiczenia z kamerą i sesja feedbacku po analizie nagranego filmu. |