OSTRY ZAKRĘT: Trudne negocjacje handlowe z kluczowymi klientami. - dotacje | SENSE consulting
Scroll to top

OSTRY ZAKRĘT: Trudne negocjacje handlowe z kluczowymi klientami.

Nie raz czułeś się, jakbyś wypadał z zakrętu, gdy klient manifestował swój brak aprobaty dla Twojego produktu lub usługi? Czułeś, że wypadasz z toru, kiedy przy finalizacji transakcji pojawiała się ta najgorsza obiekcja dotycząca ceny? To czas negocjacji! Skuteczne negocjacje handlowe są kluczem do efektywnej sprzedaży, w której dzięki uwzględnieniu interesów partnera, obie strony odnoszą korzyści. Umiejętne poprowadzenie negocjacji pozwala nie tylko sfinalizować proces sprzedaży, ale również budować silne, partnerskie relacje z partnerami biznesowymi. Pozytywny wynik negocjacji to jednak nie lada wyzwanie dla handlowców, którzy narażeni są na próby manipulacji z drugiej strony i stosowanie często nieczystych technik. Dzięki szkoleniu:

  1. będziesz posiadał warsztat sprawdzonych technik negocjacyjnych, które zastosujesz w praktyce
  2. dowiesz się, jakie style negocjacji należy stosować i jak radzić sobie, kiedy Twój rozmówca gra nieczysto
  3. będziesz potrafił rozpoznać techniki manipulacyjne, jakie stosuje na Tobie druga strona negocjacji,
  4. będziesz umiał zaplanować, przeprowadzić i kontrolować rozmowę negocjacyjną, dzięki czemu osiągniesz zamierzony rezultat,
  5. wzmocnisz pewność siebie w kontaktach biznesowych, dzięki czemu ograniczysz stres wynikający ze współpracy z klientem i wzmocnisz swój wizerunek profesjonalnego doradcy i partnera biznesowego.
  6. nauczysz się dyplomacji, spokoju i prowadzenia rzeczowej rozmowy handlowej nawet w momencie silnej presji ze strony klienta

RAMOWY PROGRAM

TYTUŁWERSJAZAGADNIENIA PROGRAMOWE
OSTRY ZAKRĘT: Skuteczne negocjacje handlowe.8 godzinModuł 1. Negocjacje jako element porozumiewania się.
Moduł 2. Przygotowanie do negocjacji.
Moduł 3. Proces negocjacyjny.
Moduł 4. Analiza własnego stylu negocjacyjnego – ćwiczenia z kamerą i sesja feedbacku po analizie nagranego filmu.
16 godzinModuł 5. Rola wywieranego wrażenia, autoprezentacji i pewności siebie.
Moduł 6. Trudne sytuacje w negocjacjach.
Moduł 7. Skuteczna perswazja i reguły wywierania wpływu – czyli jak negocjować profesjonalnie oraz umieć rozpoznać i zareagować na manipulację i blef w negocjacjach.
Moduł 8. Empatia w negocjacjach.
Moduł 9. Stres i emocje w negocjacjach – jak sobie z nimi radzić?
Moduł 10. Jak odpowiadać na obiekcje.