Nie raz czułeś się, jakbyś wypadał z zakrętu, gdy klient manifestował swój brak aprobaty dla Twojego produktu lub usługi? Czułeś, że wypadasz z toru, kiedy przy finalizacji transakcji pojawiała się ta najgorsza obiekcja dotycząca ceny? To czas negocjacji! Skuteczne negocjacje handlowe są kluczem do efektywnej sprzedaży, w której dzięki uwzględnieniu interesów partnera, obie strony odnoszą korzyści. Umiejętne poprowadzenie negocjacji pozwala nie tylko sfinalizować proces sprzedaży, ale również budować silne, partnerskie relacje z partnerami biznesowymi. Pozytywny wynik negocjacji to jednak nie lada wyzwanie dla handlowców, którzy narażeni są na próby manipulacji z drugiej strony i stosowanie często nieczystych technik. Dzięki szkoleniu:
- będziesz posiadał warsztat sprawdzonych technik negocjacyjnych, które zastosujesz w praktyce
- dowiesz się, jakie style negocjacji należy stosować i jak radzić sobie, kiedy Twój rozmówca gra nieczysto
- będziesz potrafił rozpoznać techniki manipulacyjne, jakie stosuje na Tobie druga strona negocjacji,
- będziesz umiał zaplanować, przeprowadzić i kontrolować rozmowę negocjacyjną, dzięki czemu osiągniesz zamierzony rezultat,
- wzmocnisz pewność siebie w kontaktach biznesowych, dzięki czemu ograniczysz stres wynikający ze współpracy z klientem i wzmocnisz swój wizerunek profesjonalnego doradcy i partnera biznesowego.
- nauczysz się dyplomacji, spokoju i prowadzenia rzeczowej rozmowy handlowej nawet w momencie silnej presji ze strony klienta
RAMOWY PROGRAM
TYTUŁ | WERSJA | ZAGADNIENIA PROGRAMOWE |
---|---|---|
OSTRY ZAKRĘT: Skuteczne negocjacje handlowe. | 8 godzin | Moduł 1. Negocjacje jako element porozumiewania się. Moduł 2. Przygotowanie do negocjacji. Moduł 3. Proces negocjacyjny. Moduł 4. Analiza własnego stylu negocjacyjnego – ćwiczenia z kamerą i sesja feedbacku po analizie nagranego filmu. |
16 godzin | Moduł 5. Rola wywieranego wrażenia, autoprezentacji i pewności siebie. Moduł 6. Trudne sytuacje w negocjacjach. Moduł 7. Skuteczna perswazja i reguły wywierania wpływu – czyli jak negocjować profesjonalnie oraz umieć rozpoznać i zareagować na manipulację i blef w negocjacjach. Moduł 8. Empatia w negocjacjach. Moduł 9. Stres i emocje w negocjacjach – jak sobie z nimi radzić? Moduł 10. Jak odpowiadać na obiekcje. |