AKADEMIA SPRZEDAŻY
Z pasji do pracy z Klientem
CZYM JEST AKADEMIA SPRZEDAŻY?
Nowoczesne przedsiębiorstwa rozwijają się dzięki efektywnie pracującym zespołom prowadzonym do celu przez kompetentną kadrę menedżerską. Aby być dobrym menedżerem, nie wystarczy już wiedza specjalistyczna i bogate doświadczenie w branży. Konieczne są również wysokie umiejętności interpersonalne usprawniające współpracę w zespole, pozwalające skutecznie motywować i inspirować pracowników.
UDZIAŁ W AKADEMII SPRZEDAŻY POMOŻE CI:
CZEGO UCZYMY W AKADEMII SPRZEDAŻY?
Zanim rozpoczniemy Akademię Sprzedaży, przeprowadzimy profesjonalną diagnozę potrzeb Twojej organizacji. Wyniki diagnozy pomogą Ci zdecydować, które spośród poniższych tematów szkoleń są Tobie i Twoim pracownikom najbardziej potrzebne.
MENEDŻER SPRZEDAŻY
MODUŁ I: MENEDŻER SPRZEDAŻY
Dobrze opracowany plan sprzedaży pomaga w osiąganiu sukcesów w działaniach sprzedażowych. Jednak, aby był on skuteczny należy zadbać o kilka elementów. Podczas szkolenia nauczysz się, jak projektować dopasowane do procesu zakupowego klienta strategie sprzedaży oraz poznasz narzędzia, które pomogą Ci dokonać analizy podjętych działań i sprawdzić, które czynniki pomagają, a które nie przynoszą zamierzonych efektów i utrudniają w osiąganiu pożądanych wyników.
Ramowy program szkolenia
- Co, komu i jak sprzedaje Twoja organizacja?
- Analiza procesów sprzedaży
- Mapowanie obszarów do automatyzacji i budowanie standardów. Co można w sprzedaży zautomatyzować i jak poprawić efektywność działania?
- Planowanie sprzedaży
- Pomiar efektywności i analiza wyników
Marketing a sprzedaż. Podczas tej części szkolenia dowiesz się, jak marketing może i powinien wspierać sprzedaż w osiąganiu ponadprzeciętnych wyników, kreowaniu wartości dodanej firmy i zwiększaniu skuteczności sprzedaży.
Ramowy program szkolenia:
- Budowanie person – W jaki sposób zbudować persony sprzedażowe?
- Customer Journey Map. Jak stworzyć mapę ścieżki klienta i określić punkty styku?
- Budowanie komunikacji skoncentrowanej na kliencie.
- Kampanie wspierające sprzedaż. Planowanie kampanii mądrze i w oparciu o analitykę.
Zgrany zespół to klucz do sukcesu. Podczas szkolenia dowiesz się, jak budować trwałe, zmotywowane i nastawione na wynik zespoły sprzedażowe.
Ramowy program szkolenia:
- Rekrutacja w oparciu o wartości
- Motywowanie i budowanie zaangażowania zespołu sprzedaży – jak rekrutować, motywować i oceniać pracowników? Jak zbudować zgrany, zaangażowany i nastawiony na cele zespół?
- Osiąganie celów – narzędzia i techniki dbania o efektywność działu sprzedaży. Za pomocą jakich narzędzi dokonywać pomiaru efektywności pracy?
MODUŁ II: PROFESJONALNY SPRZEDAWCA
Podczas szkolenia poznasz motywacje zakupowe klientów i dowiesz się, jak dobrze zidentyfikować ich potrzeby oraz obiekcje. Zdobędziesz wiedzę na temat nowoczesnych narzędzi, które pomogą Ci dotrzeć do każdego typu klienta i przekonać go do zakupu.
Ramowy program szkolenia
- Psychologia sprzedaży – dlaczego ludzie kupują?
- Prospecting XXI w. – cold calling, cold mailing, platformy i narzędzia wspierające sprzedaż
- „Gorący”, ”ciepły” i „zimny” klient potencjalny – jak ustalać priorytet?
- Etapy procesu sprzedaży, czyli droga do sukcesu rynkowego
- Sztuka i kultura sprzedaży: autoprezentacja, aktywne słuchanie, zadawanie pytań i język opowieści – charyzma czy kompetencje handlowca?
Skuteczna i sprawna praca działu sprzedaży to znaczna część sukcesu każdej firmy. Osoby na stanowiskach handlowych nie tylko muszą zainteresować klienta produktem firmy, ale przekonać go, że jest on dla niego najlepszy. Handlowcy dbają również o budowanie trwałych relacji z klientem i reprezentują firmę na zewnątrz. Podczas szkolenia omówione zostaną techniki sprzedaży, które skutecznie przyciągną klientów do firmy i zwiększą sprzedaż produktów.
Ramowy program szkolenia
- Trening technik. Jakie kompetencje są potrzebne by skutecznie sprzedawać?
- Projektowanie procesu sprzedaży z daną grupą docelową – wybór odpowiedniej techniki w pracy z klientem
- Spotkania z klientem – jak mistrzowsko prowadzić spotkania handlowe online, offine i poprzez rozmowę telefoniczną?
- Analizowanie i optymalizowanie działań sprzedażowych.
Podczas szkolenia zbudujesz umiejętność prowadzenia negocjacji, które sprawią, że zaczniesz podpisywać jeszcze bardziej korzystniejsze umowy, a także zyskasz lojalnych partnerów biznesowych, którzy będą do Ciebie wracali. Dowiesz się również, jak w oparciu o odpowiedni dobór argumentów, bronić swoich interesów.
Ramowy program szkolenia
- Wiara czyni cuda = entuzjazm handlowca + wartość dostarczana klientowi
- #Rozwiewamy wątpliwości – obawy klienta a nasza oferta. Jak radzić sobie z obiekcjami?
- To tylko pieniądze – trening rozmów o kasie. Jak skutecznie prowadzić negocjacje i domykać efektywnie sprzedaż?
- Medal na mecie i smak sukcesu – po to warto się starać.
PROFESJONALNY SPRZEDAWCA
KOMU DEDYKUJEMY AKADEMIĘ SPRZEDAŻY?
AKADEMIA SPRZEDAŻY - CZY SIĘ NA TYM ZNAMY?
SIŁĄ AKADEMII SPRZEDAŻY SĄ NASI TRENERZY
Od 14 lat budujemy silny i skuteczny team ekspertów. Wiemy jak ważne są procesy rozwojowe, które nam powierzacie. Z tego powodu każdy nasz trener jest częścią zespołu SENSE. Mamy wspólne wartości, standardy, razem pracujemy nad lepszymi usługami. Budujemy z Wami relacje i dbamy o wizerunek projektów. Jesteśmy po to, by skutecznie pomagać Wam w rozwoju.
METODYCZNIE I ELASTYCZNIE ZARZĄDZAMY PROJEKTAMI
JAK PRACUJEMY W AKADEMII SPRZEDAŻY?
AKADEMIA SPRZEDAŻY to program praktycznego wsparcia. Pracujemy METODYCZNIE prowadząc Was za rękę – w ten sposób dbamy o Waszą edukację [wiedzę JAK] i praktykę [CO z tą wiedzą zrobić]. Wszystko po to, żebyście po ukończeniu AKADEMII mogli samodzielnie i skutecznie prowadzić skuteczne działania sprzedażowe.
Pracujemy w AKADEMII WARSZTATOWO koncentrując się na celu tj. Waszych kompetencjach i rezultatach dla organizacji
Przed warsztatami będziecie od nas otrzymywać MATERIAŁY EDUKACYJNE ONLINE – wszystko po to, żebyśmy nie tracili cennego czasu na przekazywanie wiedzy, którą warto nabyć przed wejściem na salę szkoleniową
WARSZTATY to dla nas poligon i różne metody pracy: GRY SZKOLENIOWE, SCENKI SYTUACYJNE, PRACA Z KAMERĄ ale też DESIGN THINKING i POST IT do gromadzenia założeń do strategii. Dzięki tak różnym metodom z nami nigdy nie ma nudy
Po warsztatach nie odpoczywamy, nauka sprzedaży to ciągły proces, z tego powodu między spotkaniami PRAKTYKUJECIE, wykonujecie ZADANIA i ĆWICZYCIE, po to by budować NAWYK i realnie wprowadzać ZMIANY w swojej organizacji
Za Waszą zgodą AKADEMIA kończy się egzaminem i CERTYFIKACJĄ – jeśli macie gotowość – z chęcią sprawdzimy Wasze kompetencje a w nagrodę udokumentujemy to. Mamy dla Was DYPLOMY MENEDŻERA SPRZEDAŻY oraz PROFESJONALNEGO SPRZEDAWCY
ZAŁOŻENIA PROGRAMOWE AKADEMI SPRZEDAŻY ZBUDOWALIŚMY O:
ZDOBĄDŹ DOFINANSOWANIE NA AKADEMIĘ SPRZEDAŻY
Akademia Sprzedaży w pełnej wersji uszyta jest dla 12 osób. Skorzystaj z jasnego i przejrzystego modelu finansowania!
Kupując Akademię otrzymasz nasze wsparcie w aplikowaniu o 80% dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego w cenie! Jesteśmy liderami w pozyskiwaniu środków – od 5 lat zajmujemy 1 miejsce w kraju w zakresie liczby i wartości pozyskanych dotacji.
Dofinansowania
Akademia Sprzedaży – kto powinien z niej skorzystać?
Akademia Sprzedaży to program rozwoju kompetencji sprzedażowych skierowany do dwóch grup odbiorców. Pierwszą z nich stanowią osoby zarządzające – pracownicy na decyzyjnych stanowiskach, którzy pragną się rozwijać i zyskać przydatną wiedzę, by móc przekazywać ją dalej. Nasza Akademia Sprzedaży jest niemal obowiązkową pozycją dla wszystkich przedsiębiorców, dyrektorów działów sprzedaży czy też dla osób odpowiadających za powstawanie strategii sprzedaży. Szkolenia ze sprzedaży prowadzone przez naszych ekspertów pomogą wznieść wyniki firmy na jeszcze wyższy poziom. Drugą grupą, dla której tworzone są nasze szkolenia sprzedażowe z cyklu Akademii Sprzedaży, są specjaliści z branży handlu. Z propozycji tej powinni skorzystać wszyscy sprzedawcy, doradcy klienta czy przedstawiciele handlowi. Analityka klienta, sztuka negocjacji oraz nauka technik sprzedaży adekwatnych do danej sytuacji będą bardzo pomocne w odniesieniu sukcesu na tym polu. Dzięki temu osoby, które ukończyły kursy sprzedażowe, mogą w znaczącym stopniu poprawić działanie przedsiębiorstwa czy sklepu.Akademia Sprzedaży – co dzięki niej zyskasz?
- Po cyklu szkoleń nauczysz się sprzedawać mimo obciętych budżetów. Dowiesz się, jak podejmować ryzyko bez obawy o straty.
- Dowiesz się, jak dynamicznie wpływać na koszty i ustawiać je tak, aby tworzyć nowe kanały sprzedażowe.
- Poznasz techniki sprzedażowe XXI wieku wraz z ich wykorzystaniem.
- Nauczysz się otwierać i zamykać sprzedaż cały czas z takim samym zapałem.
- Poznasz sposoby, jak motywować ludzi wokół siebie – w tym całe zespoły handlowe.
Czego uczymy w Akademii Sprzedaży? Wybierz moduł dla siebie
Wybierając program rozwoju kompetencji sprzedażowych Akademia Sprzedaży, nasi klienci mają do dyspozycji dwa moduły, które ułatwiają dotarcie do konkretnych grup docelowych. Pierwszym z nich jest Akademia Sprzedaży dla Menedżera Sprzedaży – to zestaw kursów przeznaczonych dla dyrektorów, kierowników i osób decyzyjnych. Takie szkolenia sprzedażowe uczą skutecznego i planowanego zarządzania sprzedażą, na przykład tworzenia pomiarów efektywności i prawidłowej analizy wyników. Szkolenia dla sprzedawców, które organizuje Akademia Sprzedaży, to z kolei obszerna pula wiedzy dla każdego, kto pracuje z klientem. Każdy uczestnik kursu uczy się, jak negocjować i ustalać priorytety, a przy tym poznaje psychologię rynku oraz różne rodzaje podejść do klienta. Dodatkowo dokształca się w technikach sprzedażowych oraz zdobywa wiedzę, kiedy korzystać z poszczególnych metod.Akademia Sprzedaży – dlaczego warto nam zaufać?
- Od wielu lat działamy na rynku, dokształcając przedsiębiorstwa z całej Polski.
- Zajmujemy się nie tylko szkoleniami, lecz także analizą potrzeb konkretnych firm, co pozwala nam działać z maksymalną efektywnością.
- Wiemy, jak podejść do klienta i spełnić oczekiwania niezależnie od branży.
- Nasi eksperci stale się dokształcają – ich wiedza wynika zarówno z kursów, jak i doświadczenia, co pomaga w skutecznym przekazywaniu informacji kolejnym osobom.
NASI WYBRANI KLIENCI
Monika Zamojska
Kierownik Szkoleń nietechnicznych i jakości, Volkswagen Group Polska
Prof. dr hab. Ryszard Naskręcki
Prorektor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Małgorzata Badowska
Specjalista ds. Personalnych, York sp. z o.o. s.k.
Dariusz Haraj
CEO / Managing Director OneDayMore
Paweł Skrzypczak
Prezes Zarządu Primavika
NASI WYBRANI KLIENCI
Monika Zamojska
Kierownik Szkoleń nietechnicznych i jakości, Volkswagen Group Polska
Prof. dr hab. Ryszard Naskręcki
Prorektor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Małgorzata Badowska
Specjalista ds. Personalnych, York sp. z o.o. s.k.
Dariusz Haraj
CEO / Managing Director OneDayMore
Paweł Skrzypczak
Prezes Zarządu Primavika
Bądź na bieżąco z informacjami o szansach na dofinansowanie i nowych możliwościach rozwoju Twojej organizacji
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Julia Ratajewska
Starsza specjalistka ds. Relacji z klientem biznesowym i partnerami
Marta Stężycka
Kierownik zespołu sprzedaży