Scroll to top

Aktywne pozyskiwanie klienta.

Znasz ten znak: odwrócony kwadrat, z żółtym środkiem i białą ramką.

Oznacza, że masz pierwszeństwo – teraz krok należy do Ciebie! Faktem jest, że w świecie agresywnej konkurencji pierwszeństwo mają ci, którzy działają precyzyjnie.

Szkolenie „Aktywne pozyskiwanie klienta” wyposaży Cię w narzędzia do właściwego identyfikowania klientów i skutecznego nawiązywania z nimi pierwszego kontaktu, aby rezultatem był wspólny biznes.

DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:

1. Dowiesz się, na czym polega precyzyjne zdobywanie nowych klientów.
2. Nauczysz się wyznaczać optymalne cele sprzedażowe i przygotowywać się do sprzedaży za pomocą ergonomicznych baz danych.
3. Poznasz kluczowe zasady segmentacji klientów oraz nauczysz się diagnozować rzeczywiste potrzeby klientów, dzięki czemu klient sam będzie zamykał sprzedaż.
4. Potwierdzisz, że pierwsze wrażenie robi się tylko raz, dlatego rozbudujesz swój warsztat w obszarze autoprezentacji. Dowiesz się, jakie są Twoje mocne strony w sprzedaży i wykorzystasz je w praktyce, aby skutecznie sprzedawać swoje produkty czy usługi.
5. Zostaniesz wyposażony w narzędzia do efektywnego ofertowania i zamykania procesu sprzedażowego, gdyż jak wiesz kluczowymi czynnikami sukcesu jest rozpoczęcie i zakończenie sprzedaży.

Ramowy program

ZAGADNIENIA PROGRAMOWE
WERSJA: 8 GODZIN

Moduł 1. Strategia pozyskiwania klientów – instrukcja i schemat pozyskania klienta.
Moduł 2. Metody pozyskiwania klientów – zimny e-mail/telefon.
Moduł 3. Umawianie spotkań – jak zainteresować klienta?
Moduł 4. Warsztat umiejętności sprzedażowych – techniki prezentacji oferty.

WERSJA: 16 GODZIN

Moduł 1-4
Moduł 5. Co się liczy, czyli podstawy budowania relacji z klientem – lingwistyka biznesowa w pierwszym kontakcie.
Moduł 6. Modelowy przebieg rozmowy z klientem – skupienie na potrzebach klienta.
Moduł 7. Ofertowanie, czyli „must have” w prezentacji produktu klientowi.
Moduł 8. Efektywne zamykanie sprzedaży – techniki zamykania, socjotechniki wywierania wpływu.

Ćwiczenia z kamerą i sesja feedbacku po analizie nagranego filmu.

KORZYŚCI UDZIAŁU W SZKOLENIU:

1. Zwiększenie wiedzy o segmentacji klientów i metodach budowania profilu klienta docelowego.
2. Zwiększenie gotowości i umiejętności stosowania różnorodnych technik docierania do osób decyzyjnych.
3. Nabycie umiejętności budowa planu działania za pomocą metody lejka sprzedażowego.
4. Zwiększenie wiedzy o metodach skutecznego przygotowywania ofert i prowadzenia rozmów handlowych.
5. Nabycie umiejętności profesjonalnej diagnozy potrzeb klienta.
6. Nabycie umiejętności określania typu klienta i dostosowania technik sprzedażowych.
7. Zwiększenie wiedzy o kluczowych elementach w prezentacji produktu klientowi.
8. Nabycie umiejętności budowania wizerunku profesjonalnego handlowca.
9. Wypracowanie ministandardu i zestawu dobrych praktyk w zamykaniu sprzedaży.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ:

Blog z SENSEm / 27.2.2020

Szkolenia online – nowa jakość usług?

Obecnie prawie co trzeci przedsiębiorca w Polsce realizuje szkolenia zdalne dla swoich pracowników. Sytuacja na świecie wywołana COVID-19 spowodowała całkowitą zmianę trybu pracy, jednak jak się okazuje online-owa forma zajęć była strzałem w dziesiątkę! Co na to wpływa? Przede wszystkim dostępność. Śmiało można powiedzieć, że szkolenia online są dla wszystkich, a to za sprawą łatwości użytkowania i dobrego przygotowania firm szkoleniowych.

JESTEŚ ZAINTERESOWANY?

Zostaw nam kontakt a oddzwonimy w przeciągu 48h!