Dotacje, doradztwo, szkolenia unijne, dofinansowania, środki, pozyskiwanie funduszy unijnych dla firm na rozwój - Poznań, Katowice, Kraków - SENSE consulting
Scroll to top

Obsługa klienta i budowanie trwałych relacji.

Jeździłeś kiedyś w kółko po rondzie? Miałeś wtedy szansę zobaczyć kilka razy tych samych kierowców. Powtórne spotkanie z klientem to marzenie każdego handlowca. Obsługa klienta to stały i niezwykle ważny element procesu sprzedaży. To, w jaki sposób pracownik firmy komunikuje się z klientem, w dużym stopniu wpływa na jego satysfakcję i lojalność.

Profesjonalna obsługa klienta pozwala budować trwałe relacje biznesowe, wzmocnić wizerunek firmy, a w konsekwencji wpłynąć na wzrost wyników sprzedaży i rozwój firmy. Udział w szkoleniu „RUCH OKRĘŻNY: Obsługa klienta i budowanie trwałych relacji” pomoże Ci zbudować standardy obsługi klienta, które sprawią, że klient będzie do Ciebie wracał z kolejnymi potrzebami.

DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU

1. uświadomisz sobie wagę standaryzacji procesu obsługi klienta i swoją rolę w procesie sprzedaży,
2. będziesz potrafił usystematyzować i zaplanować najważniejsze elementy procesu obsługi klienta,
3. będziesz potrafił stworzyć odpowiednie narzędzia i wypracować dobre praktyki, które sprawią, że klient będzie chciał wrócić do naszej firmy, nawet jeśli dojdzie do uzasadnionej reklamacji.
4. będziesz potrafił zidentyfikować złe i określić dobre praktyki obsługi klienta, funkcjonujące w firmie,
5. poznasz techniki budowania lojalności klienta,
6. poznasz podstawowe zasady etykiety biznesowej i autoprezentacji, gdyż jak wiesz sprzedając produkt czy usługę firmy, „sprzedajemy” również siebie.
7. opracujesz persony swoich klientów tak, aby dokładnie rozumieć ich potrzeby i zachowania
8. zbudujesz mapę obsługi swojego klienta, aby ustandaryzować proces sprzedaży i zaplanować działania jakościowe w firmie
9. dowiesz się, jak odzyskać utraconego klienta.

KORZYŚCI UDZIAŁU W SZKOLENIU

1. Zwiększenie wiedzy o strukturze profesjonalnej rozmowy z klientem.
2. Zwiększenie wiedzy o metodach skutecznej obsługi klienta przez telefon.
3. Zwiększenie wiedzy o rodzajach klienta i znaczeniu dostosowania komunikacji i zachowań względem nich.
4. Nabycie umiejętności profesjonalnej obsługi klienta.
5. Nabycie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych w obsłudze klienta.
6. Doskonalenie umiejętności doboru technik prowadzenia rozmów do typu klienta.
7. Wypracowanie metod radzenia sobie z negatywnymi emocjami i obniżania poziomu stresu negatywnego podczas rozmowy z klientem.
8. Zdobycie świadomości potrzeby budowania profesjonalnego i pozytywnego wizerunku pracownika obsługi klienta.
9. Zdolność do wywierania oczekiwanego wpływu na klienta.
10. Zrozumienie potrzeby ciągłego doskonalenia metody obsługi klientów i gotowość do tworzenia standardów.

Ramowy program

ZAGADNIENIA PROGRAMOWE
WERSJA: 8 GODZIN

Moduł 1. Budowanie wizerunku handlowca.
Moduł 2. Zasady etykiety biznesowej:
Moduł 3. Persona klienta.
Moduł 4. Mapa doświadczeń Twojego klienta.

WERSJA: 16 GODZIN

Moduł 1-4
Moduł 5. Proces obsługi klienta.
Moduł 6. Reklamacje – obsługa posprzedażowa
Moduł 7. Trudne sytuacje w obsłudze klienta
Moduł 8. Odzyskanie utraconego klienta.

Blog z SENSEm / 27.2.2020

Szkolenia online – nowa jakość usług?

Obecnie prawie co trzeci przedsiębiorca w Polsce realizuje szkolenia zdalne dla swoich pracowników. Sytuacja na świecie wywołana COVID-19 spowodowała całkowitą zmianę trybu pracy, jednak jak się okazuje online-owa forma zajęć była strzałem w dziesiątkę! Co na to wpływa? Przede wszystkim dostępność. Śmiało można powiedzieć, że szkolenia online są dla wszystkich, a to za sprawą łatwości użytkowania i dobrego przygotowania firm szkoleniowych.

JESTEŚ ZAINTERESOWANY?

Zostaw nam kontakt a oddzwonimy w przeciągu 48h!