Absolwent Stosunków Międzynarodowych na UAM w Poznaniu oraz studiów podyplomowych na SGH w Warszawie (Public Relations) oraz Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (Marketing).
Praktyk z 15 letnim doświadczeniem z zakresu budowania marki, kształtowania wizerunku, public relations i komunikacji marketingowej. Przez większość swojej dotychczasowej kariery pracował w agencjach marketingowych, realizując projekty m.in. dla Kompani Piwowarskiej, Volkswagen, Nivea, Seat, Skoda, San Leon Energy i wielu innych. Od 2 lat prowadzi własną działalność doradzając markom jak znaleźć swoją tożsamość i własny głos, dzięki któremu dotrą do obiorców. Pracuje zarówno przy rebrandingach jak i z markami dopiero wchodzącymi na rynek. Jest m.in. współautorem marki MOMI.
Jego misja, to wspierać ludzi, by mogli osiągać swoje cele w prostszy sposób.
Specjalizuje się w organizacji szkoleń i warsztatów z zakresu zarządzania w duchu metodologii LEAN.
Absolwent wydziału Budowy Maszyn i Zarządzania na Politechnice Poznańskiej – kierunek Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Certyfikowany Black Belt Lean Six Sigma.
MARCIN BIELICKI – Naukowiec i praktyk. Doktor nauk ekonomicznych z doświadczeniem zbieranym w 6 krajach i 7 Uniwersytetach.
Ekspertka dostępności, trenerka projektowania uniwersalnego, prowadzi audyty dostępności i doradza jak wdrażać rozwiązania dla osób o szczególnych potrzebach.
Absolwent Politechniki Zielonogórskiej oraz Uniwersytetu Wrocławskiego. Dodatkowo ukończył studia trenera biznesu w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu Przez dziesięć lat związany z Volkswagen Motor Polska, gdzie odpowiadał za rozwój i szkolenia pracowników oraz za system zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie.
Koordynator projektu pracy grupowej oraz projektów doskonalących. Konsultant i trener Stowarzyszenia ds. Badania Pracy i Organizacji Przedsiębiorstw Refa w zakresie Lean Manufacturig. Trener, moderator workshopów koncernowych, uczestnik wielu projektów z zakresu modelowania linii produkcyjnych i projektów udoskonalających Auditor VDA 6 3 i TS 16 949.
Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Podyplomowo wykształcona w zakresie psychologii zarządzania, mediacji i negocjacji oraz zarządzania wartością klienta. Ukończyła Akademię Trenera na WSB w Poznaniu.
Od 24 lat aktywna zawodowo. 13 lat na stanowiskach menedżerskich. Swoje doświadczenie czerpie z bardzo różnych branż i kultur organizacyjnych, począwszy od jednej z największych korporacji spożywczych, po prywatną firmę telekomunikacyjną sektora MŚP. W badaniu kompetencji menedżerskich otrzymała wynik o 26% wyższy od średniej.
Absolwent kierunku Zarządzanie w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu oraz kierunku Organizacja Turystyki i Rekreacji.
Od 17 lat w branży interaktywnej, od 12 związany z branżą hotelową i turystyczną. Przez 6 lat zajmował stanowisko dyrektora Działu Sprzedaży w firmie Profitroom, gdzie od początku budował dział sprzedaży, a w późniejszym okresie, jako dyrektor ds. kluczowych klientów, dbał o optymalny dobór narzędzi dla hoteli i zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Odwiedził ponad 950 obiektów hotelarskich.
Od 2000 roku rozwija swoje doświadczenie handlowe, od 2001 roku jako menadżer zespołów sprzedażowych w branżach IT/elektroniki, odzieżowej, hotelarsko-eventowej 5* i automotive. Ostatnie 12 miesięcy spędził pracując jako product manager w firmie Arpack Polska Sp. z o.o., produkującej opakowania z tworzyw spienialnych, gdzie był odpowiedzialny za wdrażanie na polski rynek opakowań z nowego surowca – piocelanu. Od 2005 roku rozwija siebie i innych jako trener umiejętności wspierających sprzedaż.
Absolwentka Akademii Trenerów WIFI Austria. Jest certyfikowanym Coachem ICF, Certyfikowanym Coachem zespołowym oraz Action Learning ICF , Certyfikowanym Konsultantem Przywództwa Zintegrowanego ILM72, Certyfikowany Konsultantem MTQ48 oraz MTQPLUS (odporność psychiczna), Mindsonar oraz FRIS, Absolwentka Akademii Analizy Transakcyjnej oraz szkoły NVC w Organizacji. Posiada również certyfikat International Values Consultant by Lambent Coaching oraz diagnosty i trenera Inteligencji Emocjonalnej.
Sama o sobie mówi multizadaniowiec. Swoją karierę rozpoczęła od Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na SWPS, gdzie stała się specjalistą ds. mediów. Następnie postawiła na Uniwersytet im. Adama Mickiewicza i Bezpieczeństwo Narodowe, a dokładniej zarządzanie kryzysowe, gdzie uzyskała tytuł magistra. Dołożyła BHP kilka certyfikatów jak ten z TUV – Auditor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy i…, zmieniła zdanie.