Dotacje, doradztwo, szkolenia unijne, dofinansowania, środki, pozyskiwanie funduszy unijnych dla firm na rozwój - Poznań, Katowice, Kraków - SENSE consulting
Scroll to top

SENSE > KURSY ZAWODOWE > E-COMMERCE Z ELEMENTAMI E-MARKETINGU

E-COMMERCE Z ELEMENTAMI E-MARKETINGU

Kurs z zakresu sprzedaży internetowej z elementami e-marketingu kierowany jest do osób, które chcą zdobyć umiejętności w zakresie wykorzystywania narzędzi e-commerce i e-marketingu w celu zwiększenia zaangażowania klientów i wzrostu sprzedaży produktów i usług przez Internet.


KORZYŚCI Z UDZIAŁU W KURSIE

Udział w kursie zawodowym „e-commerce z elementami e-marketingu” przygotuje Cię do:
1. Tworzenia profesjonalnych ofert sprzedaży i ich dystrybucji w sieci.
2. Profesjonalnego budowania strategii komunikacji zewnętrznej firmy.
3. Skutecznego budowania wizerunku firmy w Internecie.
4. Wykorzystywania różnorodnych kanałów e-marketingu w zależności od grupy docelowej.
5. Pozycjonowania stron i realizacji kampanii promocyjnych i sprzedażowych z wykorzystaniem narzędzi internetowych.

PROGRAM
1. Sprzedaż internetowa.
2. SEO – pozycjonowanie stron.
3. Co-writing. Tworzenie treści do publikacji w Internecie.
4. SEM – kampanie promocyjne.
5. Rozróżnianie narzędzi do tworzenia i modyfikacji stron internetowych.
6. Wybrane portale sprzedażowe.
7. Sporządzanie ofert sprzedaży – redagowanie treści, integrowanie treści i elementów graficznych. Dystrybucja ofert sprzedaży.
8. Analiza rynku i kształtowanie polityki produktu.
9. Marketing internetowy.
10. Social media.
11. Interfejs, działanie i konfiguracja sklepu internetowego w Prestashop.
12. WooCommerce – wtyczka e-commerce w WordPress (konfiguracja sklepu, produktów, kategorii, optymalizacja pod kątem SEO).
13. Google Analytics i Google Ads.

NASI TRENERZY:
Paula Borek, Tomasz Chojnacki, Jakub Kurtycz, Anna Kawalec, Agnieszka Hoffmann.

Blog z SENSEm / 6.12.2020

Kompetencje a kwalifikacje

Pojęcie kompetencji oraz kwalifikacji wydaje się być tożsamym, bardzo często używane jest zamiennie w odniesieniu do cech, wiedzy, doświadczenia pracownika. Z poziomu ogółu jak i w codziennym użytkowaniu nie popełniamy błędu stosując te pojęcia wymiennie. Jednak w przypadku projektowania procesów i działań sprzyjających rozwojowi pracowników, ważne jest aby rozumieć różnicę między tymi pojęciami i stosować je adekwatnie do oferowanych usług.

JESTEŚ ZAINTERESOWANY?

Zostaw nam kontakt a oddzwonimy w przeciągu 48h!