SENSE > KURSY ZAWODOWE > PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Z MODUŁEM HR, OBSŁUGA KLIENTA I/LUB OBSŁUGA KOMPUTERA
KURSY ZAWODOWE
- E-COMMERCE Z ELEMENTAMI E-MARKETINGU
- SOCIAL MEDIA SPECIALIST
- SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z ELEMENTAMI SPRZEDAŻY
- PROJECT MANAGER
- EXCEL EXPERT
- KADRY I PŁACE Z ELEMENTAMI HR
- PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Z MODUŁEM HR, OBSŁUGĄ KLIENTA I/LUB OBSŁUGĄ KOMPUTERA
- KSIĘGOWOŚĆ OD PODSTAW Z ELEMENTAMI KADR I PŁAC
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Z MODUŁEM HR, OBSŁUGA KLIENTA I/LUB OBSŁUGA KOMPUTERA
Kurs z zakresu administracji i obsługi biura przeznaczony jest dla osób, które aspirują do objęcia stanowisk administracyjno-biurowych w instytucjach publicznych i prywatnych przedsiębiorstwach. Program kursu obejmuje tematykę związaną z organizacją pracy biurowej oraz uzupełniany jest modułami związanymi z zarządzaniem zasobami ludzkimi, obsługą klienta i/lub obsługą komputera – w zależności od potrzeb grupy docelowej.
KORZYŚCI Z UDZIAŁU W KURSIE
Udział w kursie zawodowym „specjalista ds. administracji i komunikacji” przygotuje Cię do:
1. Kompleksowej obsługi kancelarii/sekretariatu.
2. Stosowania przepisów kodeksu postępowania administracyjnego w pracy biurowej.
3. Prowadzenia dokumentacji i korespondencji z zachowaniem procedur ochrony danych osobowych oraz przepisów kodeksu postępowania administracyjnego.
4. Kształtowania zasad obiegu dokumentów.
5. Sporządzania instrukcji kancelaryjnej i stosowania systemów kancelaryjnych.
6. Sporządzania korespondencji biurowej, rodzaje korespondencji, protokoły i sprawozdania.
7. Przestrzegania prawa pracy i przepisów BHP w pracy pracownika biurowego.
8. Odpowiedniego reagowania na skargi, wnioski i reklamacje klientów.
9. Prawidłowego rozliczania podróży służbowych krajowych i zagranicznych.
10. Nawiązywania długotrwałych relacji z klientami.
11. Organizowania spotkań służbowych.
12. Sprawnego obsługiwania urządzeń biurowych i wykorzystywania ich w pracy biurowej.
MODUŁ HR
Przygotuje Cię do:
1. Prowadzenia procesów HR w firmach.
2. Planowania zapotrzebowania na zasoby ludzkie.
3. Tworzenia profilu kompetencji pracownika.
4. Korzystania z różnorodnych metod selekcji i rekrutacji pracowników.
5. Prowadzenia rozmowy oceniającej.
6. Motywowania pracowników i zarzadzania talentami.
MODUŁ OBSŁUGA KLIENTA
Przygotuje Cię do:
1. Profesjonalnej obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
2. Prowadzenia efektywnej komunikacji z klientami.
3. Budowania ofert z wykorzystaniem narzędzi komputerowych.
4. Radzenia sobie w trudnych sytuacjach w relacji z klientami.
5. Prowadzenia sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej.
6. Stosowania nowoczesnych technik sprzedaży.
MODUŁ OBSŁUGA KOMPUTERA
Przygotuje Cię do:
1. Obsługi komputera i kompatybilnych urządzeń peryferyjnych (drukarka, skaner, mikrofon, kamera i inne).
2. Przetwarzania tekstów z wykorzystaniem MS Word.
3. Arkusze kalkulacyjne z wykorzystaniem MS Excel.
4. Efektywnej pracy z wykorzystaniem Internetu.
PROGRAM
1. Zakres obowiązków pracownika biurowego.
2. Zastosowanie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego w pracy biurowej.
3. Instrukcja kancelaryjna, systemy kancelaryjne.
4. Zasady sporządzania korespondencji biurowej, rodzaje korespondencji, protokoły i sprawozdania.
5. Prawo pracy – podstawowe zasady prawa pracy, obowiązki pracownika i pracodawcy, prowadzanie dokumentacji pracowniczej.
6. Kara porządkowa.
7. BHP w pracy pracownika biurowego.
8. Odpowiedzialność materialna pracownika biurowego.
9. Skargi i wnioski klientów, reklamacje.
10. Rozliczanie podróży służbowych krajowych i zagranicznych.
11. Etyka w pracy pracownika biurowego.
12. Zasady efektywnej komunikacji w pracy biurowej.
13. Organizacja pracy biurowej.
14. Organizacja spotkań służbowych.
15. Zarządzanie obiegiem dokumentów.
MODUŁ HR:
1. Funkcje działu personalnego.
2. Rekrutacja i selekcja pracowników, pytania na rozmowę kwalifikacyjną- ćwiczenia praktyczne.
3. Opis stanowiska a zarządzanie przez kompetencje.
4. System ocen pracowniczych, rozmowa oceniająca – ćwiczenia praktyczne.
5. Metody rozwoju pracowników.
6. Zarządzanie talentami, zarządzanie kompetencjami.
7. Motywowanie pracowników.
MODUŁ OBSŁUGA KLIENTA:
1. Profesjonalna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
2. Zasady efektywnej komunikacji z klientami.
3. Budowanie ofert z wykorzystaniem narzędzi komputerowych.
4. Trudne sytuacje i ich rozwiązywanie.
5. Prowadzenie sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej.
6. Nowoczesne techniki sprzedaży.
MODUŁ OBSŁUGA KOMPUTERA:
1. Podstawy pracy z komputerem i urządzeniami peryferyjnymi.
2. Przetwarzanie tekstów.
3. Arkusze kalkulacyjne.
4. Podstawy pracy w sieci.
NASI TRENERZY:
Paula Borek, Tomasz Chojnacki, Jakub Kurtycz, Anna Kawalec, Agnieszka Hoffmann.
Blog z SENSEm / 6.12.2020
Kompetencje a kwalifikacje
Pojęcie kompetencji oraz kwalifikacji wydaje się być tożsamym, bardzo często używane jest zamiennie w odniesieniu do cech, wiedzy, doświadczenia pracownika. Z poziomu ogółu jak i w codziennym użytkowaniu nie popełniamy błędu stosując te pojęcia wymiennie. Jednak w przypadku projektowania procesów i działań sprzyjających rozwojowi pracowników, ważne jest aby rozumieć różnicę między tymi pojęciami i stosować je adekwatnie do oferowanych usług.
JESTEŚ ZAINTERESOWANY?
Zostaw nam kontakt a oddzwonimy w przeciągu 48h!
