Scroll to top

SENSE > KURSY ZAWODOWE > SOCIAL MEDIA SPECIALIST

SOCIAL MEDIA SPECIALIST

Uczestnicy kursu „Social media specialist” zwiększą wiedzę i zdobędą umiejętności w zakresie wykorzystywania narzędzi social media w celu zwiększenia zaangażowania klientów i zwiększenia sprzedaży produktów i usług.


KORZYŚCI Z UDZIAŁU W KURSIE

Udział w kursie zawodowym „Social media specialist” przygotuje Cię do:
1. Operowania podstawowymi pojęciami i kategoriami związanymi z mediami społecznościowymi.
2. Pracy z wykorzystaniem social mediów w różnych obszarach biznesowych.
3. Przygotowania charakterystyki grupy docelowej.
4. Tworzenia planu działań w mediach społecznościowych i planu publikowanych treści.
5. Planowania harmonogramu i budżetu działań dla mediów społecznościowych.
6. Profesjonalnego przygotowania brief’u dla zewnętrznego zleceniodawcy.
7. Dokonywania oceny skuteczności przeprowadzonych działań.
8. Efektywnego komunikowania się z innymi użytkownikami social mediów.
9. Zapobiegania sytuacjom kryzysowym w mediach społecznościowych.

PROGRAM
1. Wykorzystanie social media w różnych obszarach biznesu.
2. Social Ads – reklama w mediach społecznościowych.
3. Planowanie działań w social media – charakteryzowanie grupy docelowej, formułowanie mierzalnych celów, wybór narzędzi social media, tworzenie strategii i kluczowych przekazów, planowanie oceny efektów.
4. Tworzenie harmonogramu i budżetu działań.
5. Statystyki dotyczące social mediów i trendy na dany rok (The Future is Private).
6. Grupy odbiorców a grupy docelowe Facebooka, Instagrama.
7. Typy postów na Facebooku i instagramie.
8. Tworzenie treści angażujących odbiorcę.
9. Real Time Marketing.
10. Messenger i jego funkcje.
11. Funkcje i sposób budowania hashtagów.
12. Metody analizy statystyk na Facebooku i Instagramie.
13. Metody i narzędzia budowania zasięgów i konwersji na Facebooku i Instagramie.
14. Cele i funkcje e-marketingu na serwisie społecznościowym Instagram.
15. Krótka ścieżka zakupowa na Instagram.
16. Cechy i narzędzia biznesowe w ramach konta firmowego Instagram.
17. Jak tworzyć treści na Instagramie.
18. User Generated Content.
19. Narzędzia wspomagające obsługę social mediów – obsługa programów: Coolgram, Spark, Lumen, GoPro, Canva.
20. Video jako narzędzie marketingowe.
21. Metod tworzenia i publikacji treści na YouTube.
22. Efektywnie optymalizowanie metadanych i grafiki filmów pod kątem SEO.
23. Jak prowadzić kampanię z influencarami.
24. Prawa autorskie.
25. Praktyczne zajęcia z pracy w social mediach.

NASI TRENERZY:
Paula Borek, Tomasz Chojnacki, Jakub Kurtycz, Anna Kawalec, Agnieszka Hoffmann.

Blog z SENSEm / 6.12.2020

Kompetencje a kwalifikacje

Pojęcie kompetencji oraz kwalifikacji wydaje się być tożsamym, bardzo często używane jest zamiennie w odniesieniu do cech, wiedzy, doświadczenia pracownika. Z poziomu ogółu jak i w codziennym użytkowaniu nie popełniamy błędu stosując te pojęcia wymiennie. Jednak w przypadku projektowania procesów i działań sprzyjających rozwojowi pracowników, ważne jest aby rozumieć różnicę między tymi pojęciami i stosować je adekwatnie do oferowanych usług.

JESTEŚ ZAINTERESOWANY?

Zostaw nam kontakt a oddzwonimy w przeciągu 48h!