Jeździłeś kiedyś w kółko po rondzie? Miałeś wtedy szansę zobaczyć kilka razy tych samych kierowców. Powtórne spotkanie z klientem to marzenie każdego handlowca. Obsługa klienta to stały i niezwykle ważny element procesu sprzedaży. To, w jaki sposób pracownik firmy komunikuje się z klientem, w dużym stopniu wpływa na jego satysfakcję i lojalność. Profesjonalna obsługa klienta pozwala budować trwałe relacje biznesowe, wzmocnić wizerunek firmy, a w konsekwencji wpłynąć na wzrost wyników sprzedaży i rozwój firmy. Udział w szkoleniu „RUCH OKRĘŻNY: Obsługa klienta i budowanie trwałych relacji” pomoże Ci zbudować standardy obsługi klienta, które sprawią, że klient będzie do Ciebie wracał z kolejnymi potrzebami. Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- uświadomisz sobie wagę standaryzacji procesu obsługi klienta i swoją rolę w procesie sprzedaży,
- będziesz potrafił usystematyzować i zaplanować najważniejsze elementy procesu obsługi klienta,
- będziesz potrafił stworzyć odpowiednie narzędzia i wypracować dobre praktyki, które sprawią, że klient będzie chciał wrócić do naszej firmy, nawet jeśli dojdzie do uzasadnionej reklamacji.
- będziesz potrafił zidentyfikować złe i określić dobre praktyki obsługi klienta, funkcjonujące w firmie,
- poznasz techniki budowania lojalności klienta,
- poznasz podstawowe zasady etykiety biznesowej i autoprezentacji, gdyż jak wiesz sprzedając produkt czy usługę firmy, „sprzedajemy” również siebie.
- opracujesz persony swoich klientów tak, aby dokładnie rozumieć ich potrzeby i zachowania
- zbudujesz mapę obsługi swojego klienta, aby ustandaryzować proces sprzedaży i zaplanować działania jakościowe w firmie
- dowiesz się, jak odzyskać utraconego klienta
TYTUŁ | WERSJA | ZAGADNIENIA PROGRAMOWE |
---|---|---|
RUCH OKRĘŻNY: Obsługa klienta i budowanie trwałych relacji. | 8 godzin | Moduł 1. Budowanie wizerunku handlowca. Moduł 2. Zasady etykiety biznesowej: Moduł 3. Persona klienta. Moduł 4. Mapa doświadczeń Twojego klienta. |
16 godzin | Moduł 5. Proces obsługi klienta. Moduł 6. Reklamacje – obsługa posprzedażowa Moduł 7. Trudne sytuacje w obsłudze klienta Moduł 8. Odzyskanie utraconego klienta. |