RUCH OKRĘŻNY: Obsługa klienta i budowanie trwałych relacji. - dotacje | SENSE consulting
Scroll to top

RUCH OKRĘŻNY: Obsługa klienta i budowanie trwałych relacji.

Jeździłeś kiedyś w kółko po rondzie? Miałeś wtedy szansę zobaczyć kilka razy tych samych kierowców. Powtórne spotkanie z klientem to marzenie każdego handlowca. Obsługa klienta to stały i niezwykle ważny element procesu sprzedaży. To, w jaki sposób pracownik firmy komunikuje się z klientem, w dużym stopniu wpływa na jego satysfakcję i lojalność. Profesjonalna obsługa klienta pozwala budować trwałe relacje biznesowe, wzmocnić wizerunek firmy, a w konsekwencji wpłynąć na wzrost wyników sprzedaży i rozwój firmy. Udział w szkoleniu „RUCH OKRĘŻNY: Obsługa klienta i budowanie trwałych relacji” pomoże Ci zbudować standardy obsługi klienta, które sprawią, że klient będzie do Ciebie wracał z kolejnymi potrzebami. Dzięki udziałowi w szkoleniu:

  1. uświadomisz sobie wagę standaryzacji procesu obsługi klienta i swoją rolę w procesie sprzedaży,
  2. będziesz potrafił usystematyzować i zaplanować najważniejsze elementy procesu obsługi klienta,
  3. będziesz potrafił stworzyć odpowiednie narzędzia i wypracować dobre praktyki, które sprawią, że klient będzie chciał wrócić do naszej firmy, nawet jeśli dojdzie do uzasadnionej reklamacji.
  4. będziesz potrafił zidentyfikować złe i określić dobre praktyki obsługi klienta, funkcjonujące w firmie,
  5. poznasz techniki budowania lojalności klienta,
  6. poznasz podstawowe zasady etykiety biznesowej i autoprezentacji, gdyż jak wiesz sprzedając produkt czy usługę firmy, „sprzedajemy” również siebie.
  7. opracujesz persony swoich klientów tak, aby dokładnie rozumieć ich potrzeby i zachowania
  8. zbudujesz mapę obsługi swojego klienta, aby ustandaryzować proces sprzedaży i zaplanować działania jakościowe w firmie
  9. dowiesz się, jak odzyskać utraconego klienta
TYTUŁWERSJAZAGADNIENIA PROGRAMOWE
RUCH OKRĘŻNY: Obsługa klienta i budowanie trwałych relacji.8 godzinModuł 1. Budowanie wizerunku handlowca.
Moduł 2. Zasady etykiety biznesowej:
Moduł 3. Persona klienta.
Moduł 4. Mapa doświadczeń Twojego klienta.
16 godzinModuł 5. Proces obsługi klienta.
Moduł 6. Reklamacje – obsługa posprzedażowa
Moduł 7. Trudne sytuacje w obsłudze klienta
Moduł 8. Odzyskanie utraconego klienta.