
W SENSE wierzymy, że rozwój ma znaczenie, dlatego dbamy o niego również w naszej firmie. W ostatnim roku rozpoczęliśmy proces zmian, które dzieją się aż do dziś. Intensywnie pracowaliśmy nad odświeżeniem identyfikacji wizualnej, designem, stroną internetową oraz spójną komunikacją. Zmiany są już widoczne na każdym kroku. Dlaczego to robimy? Dlaczego to jest dla nas ważne?
Wszystko zaczęło się rozmów. W poprzednim roku spotykaliśmy się w zespołach projektowych i rozmawialiśmy o tym co jest dobre, a co chcemy zmienić. W tym procesie każdy członek naszego teamu miał swój głos, mógł powiedzieć co czuje, co jest dla niego ważne. Wszystkie te myśli zebraliśmy i dostaliśmy odpowiedź, jak chcemy się rozwijać i zmieniać, gdzie chcemy jako całe SENSE być, a chcemy być blisko Was i dzielić się naszymi wartościami.

Pragniemy, aby wszystko było spójne, a Klient miał poczucie, że wie z kim rozmawia i o czym, aby wiedział czym się zajmujemy, co robimy i dlaczego. Chcemy by wiedział, że jest w miejscu, którego szukał do realizacji swoich potrzeb. Dlaczego działaliśmy w ten sposób? Bo za zmianą logotypu kryje się nasza tożsamość. Spisana, uporządkowana, z nadanymi znaczeniami i oznaczająca transformację nie tylko w komunikacji, ale też w działaniu i w dostarczaniu Wam wartości.
Z końcem wakacji rozpoczęliśmy intensywną pracę nad najbardziej spektakularnym etapem zmian. Do współpracy zaprosiliśmy Macieja Kaweckiego – eksperta w dziedzinie brandingu, właściciela oraz Creative Directora studia kreatywnego Brandburg. Jego projekty od lat pojawiają się w Logo Lounge, amerykańskiej publikacji prezentującej najlepsze znaki z całego świata. Maciej okazał się człowiekiem o wielkim talencie do tworzenia, słuchania i przekładania pomysłów na rozwiązania, za co jesteśmy mu ogromnie wdzięczni. Podczas wspólnych warsztatów pracowaliśmy nad kierunkiem zmian, rozwoju oraz wartościami naszej marki.

Za nami dużo pracy i wysiłku, ale jesteśmy dumni z efektów. Zależało nam, żeby w logo postawić na SENSE, bo jest to serce naszej firmy i ludzi, którzy tu pracują. Dlaczego? SENSE idealnie łączy polskie i angielskie znaczenia tego słowa:
- SENS: istotność tego co robimy – misja jest ważna w naszej pracy.
- SENSE: zmysł, wrażliwość, intuicja – nie jest tajemnicą to, że ponad połowa naszej załogi to kobiety, wpływa to na naszą kulturę pracy, empatię, zrozumienie, ciepłą atmosferę współpracy, świetną organizację, wielozadaniowość i umiejętność tworzenia rzeczy wielkich z ziarna szans.
Zmiana CI będzie nam towarzyszyć przez najbliższe miesiące – chcemy Wam krok po kroku odsłaniać siebie i wyjaśniać, dlaczego i po co się zmieniamy. Zależy nam, żebyście zrozumieli naszą historię oraz odkrywali wspólnie z nami, co nowego mamy Wam do zaoferowania.
NAJNOWSZE WPISY
Cyfryzacja i digitalizacja łańcuchów dostaw
Kurs Design Thinking dla nauczycieli akademickiej
Dlaczego spełnianie standardu WCAG 2.1 jest ważne w biznesie?
SENSE laureatem w zestawieniu Orły Kształcenia 2022
Automatyzacja procesów biznesowych w przedsiębiorstwach
Wyzwania transformacji cyfrowej w przedsiębiorstwie
Szukamy osoby na staż!
Jak wciągnąć ludzi w transformację cyfrową?
Podpisaliśmy list intencyjny z Łukasiewicz – PIT
Voucher szkoleniowy na 2023 rok!
Ranking Firma Szkoleniowa Roku 2022
Dotacje na Branżowe Centra Umiejętności z KPO
Krajowy Plan Odbudowy – cel szczegółowy A1
FENG – zatwierdzony przez komisję!
Ogłoszono 4 nowe nabory w ramach KPO dla branży spożywczej!
Automatyzacja procesów produkcyjnych w meblarstwie
PROCES ZMIAN W SENSE
ROBOGRANTY DLA BRANŻY MEBLARSKIEJ
Newsletter
Bądź na bieżąco z informacjami o szansach na dofinansowanie i nowych możliwościach rozwoju Twojej organizacji