KATARZYNA KŁODA
BIO
Od 11 lat zajmuje się szeroko rozumianym rozwojem kompetencji. Swoje biznesowe doświadczenie zdobywała pracując w organizacjach jako trener wewnętrzny oraz pracownik działu HR, gdzie odpowiedzialna była za rozwój pracowników na wszystkich szczeblach organizacji. Znana ze swej charyzmy i chęci ciągłego rozwoju. Specjalizuje się w takich tematach jak: team building, zarządzanie zespołem z uwzględnieniem różnorodności pracowników, szkolenia managerskie uwzględniające temat zarządzania konfliktem. Swój warsztat opiera o 11 letnią aktywność trenerską. Proponowane przez nią szkolenia są zawsze pełne merytorycznych treści, które w umiejętny sposób przekazuje swoim uczestnikom. Z uwagi na swoje bogate doświadczenie, każdą przekazywaną treść jest w stanie wzbogacić o realne przykłady, co pozwala uczestnikom w przystępny sposób zrozumieć mechanizmy, o których mowa na szkoleniu. Jej ulubioną tematyką warsztatową jest sztuka komunikacji. Według niej, ten rodzaj kompetencji interpersonalnych ma fundamentalne znaczenie w biznesie, pozwala bowiem z sukcesem wprowadzać zmiany oraz udoskonalać pracę zespołową.
Osiągnięcia:
- Wdrażanie w organizacjach systemu komunikacji w oparciu o Model DISC
- Dzięki warsztatom, firmy które szkoliła wprowadziły model zarządzania coachingowego
Współpracuje m.in. z:
Prowadziła szkolenia dla takich firm jak:
British American Tobacco, JTI, PZU, Warta, Nokia, Compensa, GoWork, BGK – Bank Gospodarstwa Krajowego, Yogoland, Państwowa Straż Pożarna, Ameet, LaStrada Catering, Zoo Karina, Dubimex, Wolf Haus, Strabag, Lingaro, DSV, SUUS, EON, Żabka, VW, Solar, Luxmed, Apteki Gemini, Orlen, Coral Travel, Mentor, Przelewy24.
Certyfikaty i szkolenia:
- Certyfikat ukończenia Szkolenia Certyfikacyjnego Extended DISC
- Trener biznesu- studia podyplomowe -Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
- Akademia Profesjonalnego Coachingu- Europejski Instytut Psychologii Biznesu
- Zaawansowane metody pracy coacha- – Europejski Instytut Psychologii Biznesu
- Europejski Instytut Psychologii Biznesu, Certyfikat ukończenia szkolenia, o tematyce: „Automotywacja i motywowanie pracowników”.
- Europejski Instytut Psychologii Biznesu, Certyfikat ukończenia szkolenia, o tematyce: „Psychologia sprzedaży”.
- Europejski Instytut Psychologii Biznesu, Certyfikat ukończenia szkolenia, o tematyce: „Trening trenerów”.
- Europejski Instytut Psychologii Biznesu, Certyfikat ukończenia szkolenia, o tematyce: „Coaching operacyjny jako narzędzie wspierania rozwoju pracowników”.
- Business Training, Certyfikat ukończenia szkolenia: „Train the trainer. Jak skutecznie uczyć innych?”.
- Coaching dla Ciebie, Certyfikat ukończenia warsztatu: „Trudne sytuacje w zarządzaniu”.
- Stowarzyszenie praktyków dramy Stop-Klatka, Zaświadczenie ukończenia warsztatu: „Drama w rozwijaniu kreatywności”.
- Coaching dla Ciebie, Certyfikat ukończenia warsztatu: „Budowanie atmosfery efektywnej współpracy zespołowej w Contact Center”.
- Coaching dla Ciebie, Certyfikat ukończenia warsztatu: „Zarządzanie Coachingowe”
Specjalizacja trenerska:
- Przywództwo, rozwój kompetencji menedżerskich
- Zarządzanie coachingowe
- Zarządzanie konfliktem
- Budowanie i podnoszenie efektywności pracy zespołów biznesowych
- Aktywizacja potencjału twórczego pracowników
- Zarządzanie emocjami, radzenie sobie ze stresem
- Zarządzanie efektywnością osobistą oraz zespołową, zarządzenie sobą w czasie
- Budowanie motywacji i zaangażowania w zespole
- Rozwój kompetencji sprzedażowych.